16 Nisan 2020 Perşembe



Daha önce okuduğum ama yorumlamaya fırsat bulamadığım Azra KOHEN - Aeden kitabının yorumunu ekliyorum bloğa.

#kitapyorumu || AEDEN


“Bir dünya hikayesi” diye başlıyor Azra Kohen, “Masalla gerçeği ayırt edebilecek okurlara...” diye devam ediyor kitabına.


Şunu söylemeliyim ki,kalemiyle iyi ki ama iyi ki yolum kesişmiş dediğim yazarlardan Azra Kohen. Bu kitabında da asla hayal kırıklığına uğratmadan hayatıma dokunmayı başardı.


Çok fazla spoiler vermeden yorumlayacağım kitabı☺️ Okurken her sayfasında bir sonraki sayfayı merak ederek okuduğum kitaplardan biri oldu #aeden öncelikle. Uzaylı deyince içimizin ürperdiği bir toplumun yaratıldığı dünyamızda, ne kadar da kendimizi beğeniyor ve seviyormuşuz dedim kendime okurken. Birçok kez kendim de dahil insanlığa,dünyamıza sinirlendim,kızdım. Bir müddet sonra “Peki ne yapabiliriz?” sorusunu ciddi ciddi düşünmeye başlıyorsunuz. Herkesin kendince cevap bulabileceği bir kitap.


Okumazsam olmazmış,gerçekten eksik kalırmışım. 🙏🏻


Şunu da söylemezsem olmaz; böyle bir konuyu, böyle bir kurgu ile anlatmakta yine Azra Kohen muhteşemliği. 👏🏻


Okumayan varsa hala, evlere kapandığımız bu dönemde tam zamanı bence. 🌸

 Puan: 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder