1 Mayıs 2020 Cuma




⚜️ #kitapyorumu || Ben,Kirke .
.
•2018 / @ithakiyayinlari / 404 sayfa / Madeline Miller
.
.
• YARA İZLERİNDEN TANIYORUM SENİ...
.
.
• “Ve birgün, artık bu dünyaya dayanamayacağım diye düşündüm. Bunun üzerine denizin derinliklerindeki kadim bir tanrı seslendi:
‘Öyleyse çocuğum,başka bir dünya yap.’ “
.
.
•2018 yılının en iyi fantastik romanı seçilmiş Ben,Kirke. Kesinlikle de hakkını veriyor bunun.
.
.
• Mitoloji ile ilgilenin  ya da ilgilenmeyin herkesin okuyabileceği akıcılıkta bir kitap. Muhteşem bir kurguya sahip. Betimlemeleri harika. Kitap bittiğinde, bir film izlemişsiniz gibi etki yaratıyor. .
.
• Kirke, vasfı büyücülük olan bir tanrıdır. Yaptığı büyülerin sonsuza kadar esaretini çekecektir. Kitap bittiğinde özleyeceğiniz karakterlerden biri olacağına eminim.😔
.
.
•Bu arada Mitolojik bir tanrı olan Athena’yı erkek olarak bilirdim 🤔 İşin garibi hala kadınmış gibi gelmiyor 🤭😬
.
.
• Yazarın diğer kitabı Akhilleus’un Şarkısı’nı da okumak için sabırsızlanıyorum 📚🐣
.
.
• 5/5 .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder