24 Nisan 2020 Cuma



#kitapyorumu || Huzursuzluk .
•”BEN BİR İNSANDIM!”
.
•Kitabı bitirdikten sonra bu cümle içinizi çok acıtacak...
.
• İçim yana yana,burnumun direği sızlayarak okudum kitabı. Hani gözümü kırpsam yaş akacak derler ya,öyle işte... Zaten #zülfülivaneli denilince akan sular duruyor bende. Çok ama çok severim. .
.
• Arkadaşının ölüm haberini almasıyla İstanbul’dan memleketi Mardin’e yolculuğa çıkan İbrahim’in dilinden; Hüseyin’i ve Meleknaz’ı okuyacaksınız. Tüm inançlara önyargınızı bir kenara bırakıp okumaya başların derim... Zira insan olmaktan utandım ara sıra... .
.
•160 sayfalık,yine bir çırpıda okuyabileceğiniz bir kitap. Zaten Livaneli dili nasıl akıcıdır okuyan bilir.
.
.
•Keşke bu olaylar hiç yaşanmamış olsaydı da; bu kitapta hiç yazılmamış olsaydı... .
.
•Teşekkürler @zlivaneli ... #kitapönerisi #kitap #neokudum #okudumbitti .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder